torstai 30. kesäkuuta 2011

nyt on aihetta suureen suruun

olen nimittäin menettänyt mulle niin tärkeän ja rakkaan ESINEEN..kameran!!
voitteko kuvitella, että mulla on ihan kamalat vieroitusoireet?!? :O
ja ne oireet iski heti sillä samalla hetkellä kun tajusin että se on RIKKI ja pysyvästi.NOOOOU!!
oon ihan hukassa ilman ystävääni :P
onneksi kiltti ja ihana mieheni kävi ostamassa sellaisen USB:llä varustetun jutun mihin saan kytkettyä kamerassa olleen muistikortin ja niin saan kaikki tähän asti ottamani kuvat koneelle!
kyllä olis harmittanu ja kovasti jos en olis saanu mitenkään siitä ulos kuvaamiani kuvia..

nyt on ollut vähän taukoa bloggaamisesta mutta aurinko ja perhe ovat vieneet nyt kaiken ajastani ja olen todella NAUTTINUT jokaisesta hetkestä! tällaisilla ihanilla kesä helteillä me olemme lähes aamusta iltaan ulkona ja kun koko päivän on ollut ulkoilmassa ei jää kyllä yhtään ylimääräistä energiaa blogin aktiiviseen päivittämiseen..te lukijat saatte nyt maltillisesti odotella huonompia ilmoja niin ehkä sitten tulee taas päivityksiä&kuvia tiuhempaan tahtiin :P

huomenna luultavasti mennään pika visiitille KOKKOLAAN..mulla olis siellä ehkä vähän jotain kampaamo juttuja :D

aurinkoisia hellepäivä teille kaikille rakkaille lukijoilleni<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!