lauantai 2. heinäkuuta 2011

valinnan vaikeus!



haluaisin molemmat mutta "saan vain" toisen... :)

olen nyt katsonut sekä netistä, että kaupoista erilaisia kameroita ja miettinyt ja miettinyt.
olen EHKÄ tullut kuitenkin siihen tulokseen, että ostan nyt halvemman ja yksinkertaisemman eli Canon, Powershot SX210 IS:n.
Järjestelmäkameran, jota olen himoinnut jo KAUAN, toivon sitten joulupukilta ;) hih!
mulla oli tarkoitus ostaa järjestelmäkamera, niin pian kuin mahdollista, mutta sitten tapahtui tämä ikävä onnettomuus eli minun vanha aarre canon ixus meni rikki!
joudun siirtämään sen hankintaa...
haluan nyt ensikäteen sellaisen kameran minkä voin HELPOSTI ottaa mukaan ihan joka paikkaan.´
järjestelmä kamera on enemmän sitten sellainen "kotikamera"

sellaista tällä kertaa! :)

*kuvat lainattu NetAnttilan sivuilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!