tiistai 8. tammikuuta 2013

Kesä tule jo!




* kaikki kuvat kuvakollaasiin lainattu osoitteesta: www.hm.com/fi



Palaan jälleen H&M kevät 2013 katalogin pariin..selaillessani muutama päivä sitten kuvastoa, kiinnittyi katseeni sisustusosaston lisäksi tietysti myös vaateosastolle ja erityisesti urheiluvaateosastolle. 
Aivan mieletön ikävä tuli kyllä kesää..mun mielestä se vois tulla jo nyt heti tai ainaki toukokuu! Ja sit aika vois hetkeksi [pitkäksi sellaiseksi] pysähtyä heinäkuun helteisiin. Kesästä ei vaan voi saada tarpeekseen, ei ainakaan Suomen kesästä! Kaipaan jo niin sitä lämpöä sekä VALOISUUTTA ja sitä, että juoksulenkille voi lähteä vaikka keskiyöllä, sillä valoisuutta kyllä silloin riittää!
Tällaisia urheiluvaate-ihanuuksia on kyllä ihan pakko siirtää ostoskoriin ja toivoa, että tämän vuoden kesästä tulis piiiiiitkä[!!] sekä lämmin ja juoksu innostukseni jatkuisi läpi koko tulevan kevään&kesän.
Tietystihän tällaisia urheiluvaatteita voisi käyttää jo nyt esim. salilla, mutta mä olen enemmän sellainen ulkoihminen ja viihdyn paremmin, oman itseni kanssa, ulkoliikunnan parissa.
Odotan sitä, että voin jättää juoksutakkini sekä pitkät housut naulakkoon ja kirmata lenkkipolulle pelkässä topissa sekä shortseissa.

Jotakin hyvää kannattaa aina jaksaa odottaa tai jotain sinne päin!


4 kommenttia:

  1. samoin tykkään ulkoliikunnasta, en jaksa jumpata hikisissä saleissa, vaan nautin mielummin raikkaasta ulkoilmasta! :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin tykkään ulkoliikunnasta, mutta nyt oon täysin hurahtanut jumppiin ja salilla käymiseen :) Tai pakkohan se on käydä, kun mulla on se vuosikortti. Joka päivä on kyllä pakko ulkoillakkin, tuntuu että olo on jotenki ihan ahistunut, jos ei pääse ulos. -AP-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kiehtoo sisäkuntoiluista eniten tietysti uinti (pyrinhän käymään kerran viikossa aamu-uinnissa) ja sit uinnin lisäksi spinning. Oon vaan niin laiska lähteen salille ja siksi suurena haaveena on jo pidemmän aikaa ollut spinning/kuntopyörän ostaminen tänne kotia :) Mikäs sen rattoisampaa kuin polkeminen tv:tä katsellessa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!