torstai 22. syyskuuta 2011

Kiva päivä!

Tänään on ollut kyllä kiva päivä!
Ollaan oikeastaan oltu vaan kotona,
mutta silti meillä on ollut tehokas päivä :)
Tietysti erityisen kivan tästä päivästä on tehnyt sen,
että rakas pappa on ollut myös lähes koko päivän kotona
ja kuljettanut vuorostaan Linneniä kerhossa!

Mulle iski joku ihme inspiraatio tänään
ja olen uudistanut mm. alakerran kodinhoitohuoneen
ja makuhuoneen LOOKIA :)
Olen taas vaihteeksi siirrellyt huonekaluja huoneesta toiseen!
Silloin, kun mulle inspiraatio iskee niin sitten on
MENOA JA MEININKIÄ!
Mutta palaan tähän asiaan uudestaan joku toinen päivä :)

Iltapäivällä kävin Avan seka Vildan kanssa Knatte muskarissa
ja Linn oli sillä aikaa ystävänsä Edvardin luona!
Lähtiessämme sinne laitoin jalkaani ruskeat nahkakengät
ja Linn hämmästyi todella nähdessään ne
ja totesi:
"ÄIDILLÄ ON PIKKU MYYN KENGÄT"
:D
Sitten Linn oli myös vähän huolissaan siitä,
että miten muut äidit suhtautuvat minun  kenkiin! ;)

*kuva on lainattu


2 kommenttia:

  1. hah hah! ihan on kyllä pikku myyn kengät! Linnen on ihan oikeassa! ;)

    VastaaPoista
  2. NO JUST JOO! :/ :D Pikku myy on kiva olla! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!