keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Räsy ja tilkku.


On nyt kovassa huudossa meillä tänä syksynä!

Kirjoitin jo aikaisemmin halustani hankkia räsy/puuvillamattoja räsymattotyynyä varten 
ja nyt olen sellaisia hankkinut sekä Elloksesta, että Halpa-Hallista.

Harmaavalkoraidalliset puuvillamatot ovat Elloksesta ja niistä olen ajatellut tehdä kaksi jätti istuintyynyä meidän televisiohuoneeseemme. Roosavalkoiset pienet räsy[puuvilla]matot ovat puolestaan Halpa-Hallista ja niistä teen yhden istuintyynyn tyttöjen makuhuoneeseen
Tyttöjen makuhuoneessa istuintyynyt tulee todellakin tarpeeseen. Minulla on tapana istua tyttärieni sänkyjen välissä, lattialla, ja lukea siinä heille iltasadun -sekä rukouksen. Lattialla istuminen on mielestäni pidemmän päälle aika puuduttavaa ja otan yhden istuintyynyn ilolla vastaan. Tuskin tytöilläkään on mitään sitä vastaan varsinkaan, kun istuintyynystä tulee roosan värinen 



Halpa-Hallista ostetut roosavalkoiset, Onni-merkkiset, mini matot maksoivat vain ja ainoastaan 3,50€/kpl  [ne olivat suureksi onnekseni alennuksessa!]
Arvatkaa vain olinko onnellinen ne löytäessäni? 
Nyt, kun vain löytäisin sopivat sisätyynyt mattoihin, niin räsymattotyyny-unelmasta tulisi totisinta totta!


Tällaisen super edullisen "tilkkutäkki" laatikon bongasin myös Halpa-Hallista ja en vain voinut jättää sitä sinne kaupanhyllylle vaan minun oli suorastaan pakko saada se tyttöjen makuhuoneen hyllylle.
Siellä hyllyssä se nyt sitten koreilee ja tuo ihanaa piristystä sinne.


Olen suorastaan hullaantunut tämän laatikon kuviointiin ja voi olla, että minun pitää mitä pikemmiten hakea tällaisia samanlaisia laatikoita vielä lisää!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!