perjantai 15. helmikuuta 2013

Onnellinen olo.


Iloitsen ja minulla on onnellinen sekä kiitollinen olo juuri tänään!
Tätä onnellisuuden tunnetta ei ole aikaansaanut mikään yksittäinen, iso, juttu vaan monet arjen [pienet] ilot. Juuri ne tärkeimmät asiat elämässäni ovat saaneet tämän tunteen aikaan...perheeni, ystäväni eli kaikki minulle tärkeät ihmiset ja olen ihan otettu kaikesta siitä mitä sain teiltä eilen, ystävänpäivänä  Ihan liikaa kyllä kaikkea!

Olen myös onnellinen/kiitollinen siitä, että jälleen on edessä uusi viikonloppu [ihanan ihana perjantai! tänään] ja tämänkin viikon arkipäivät ovat sujuneet mitä parhaimmiten, olemme saaneet olla terveenä ja tavata ihania ihmisiä eli juuri sitä tavallisen arjen parhautta. 



Tässä hieman kuvia siitä miten itse yllätimme ystäviämme. Annoimme erilaisia suklaa ja laku ylläreitä sekä muumi teepusseja, joissa oli jokaiselle ystävälle, kiva, sopiva teksti esim. "olet ihana", "tsemppiä", "minä tiedän", "muumimamman voimajuoma"...Toivottavasti nämä teepussi valinnat osuivat nappiin ja ainakin voin sanoa, että ne on ajatuksella valittuja 



Ja mm. tällaisia juttuja me/minä saimme ystäviltämme kaikki ovat niin mieltä ilahduttavia ja yllätykset ovat  juuri sitä parhautta! Olen kiitollinen. Huopa sydämet ovat muuten esikoiseni, eskarissa, meille muille tekemiä. Me kaikki [äiti, pappa ja pikkusiskot] saimme omat sydämet *liikutuksen kyynel*


Onnellista viikonloppua myös teille kaikille ihanille 
ja muistetaan ystäviämme tänäänkin, sillä jokainen päivä voi olla ystävänpäivä  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!