torstai 3. toukokuuta 2012

XOXO

.Gossip girl.

Jos joku on ehtinyt jo ihmetteleen, että miksi blogini viettää hiljaiseloa...
niin tässä on syy:



Olen viime päivinä viettänyt kaiken oman vapaa-aikani Gossip girl dvd-boxin seurassa
ja täytyy kyllä sanoa, että kaikista ulkomaisista sarjoista Gossip girl on mun ehdoton lemppari!
Ajattelin aluksi katsoa tyyliin yhden jakson viikossa [ihan niin kuin tv:stä] mutta ei se kyllä onnistunut..ei sit alkuunkaan.hih! Kaikki jaksot päättyy aina niin jännään kohtaan, että on heti pakko katsoa seuraava jakso ja sitä seuraava ja sitä seuraava, kunnes huomaan kellon olevan jo 00:00 
ja sit on ihan pakko raahautua sänkyyn :D



Päiväs aikaan olen puuhaillut mm. tällaista:



eli olen tänään stailannut tytöt poliisi ja rosvo teema synttäreihin :]
L halusi olla tietysti poliisi ja täytyyhän poliisille saada yksi rosvo kaveriksi,
joten A sai kunnian esittää yhtä karhukoplan jäsentä [176-671].
Idean tästä karhukopla rosvosta sain muistelemalla vanhoja ihania aikoja
eli joskus lapsuudessani esiinnyin itse yhtenä karhukoplan jäsenenä kaverini
naamiaisynttäreillä. Kuviakin tästä lapsuuden ajasta on ja sen kuvan näkeminen 
irroittikin hersyvät naurut nyt täällä kotona :]
Mitä äiti edellä, sitä lapsi perässä.heh!


Nyt olen napsinut vähän kuvia uudistuneesta makuhuoneestamme ja siitä voisinkin lähipäivinä raportoida teille lisää..uusia huonekaluja ei olla sinne vielä ehditty hankkimaan, mutta hieno siitä tuli silti [ainakin minun mielestäni]. Valkoinen lattia on niin rauhoittava! ja joka kerta astuessani sinne huoneeseen, minulle tulee sellainen ihanan levollinen olo :]

Huomenna taas perjantai..ihanaa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!