torstai 23. elokuuta 2012

Muotinäytöstä & Shoppailua.


Eilen kävin kahdestaan mieheni kanssa kaupungilla katsastamassa Spotlight 
[kaupan&kulttuurin yö] menoa ja kivaltahan se meno näytti!

Saatiin nauttia ihanasta muotinäytöksestä kiitos siitä kuuluu Wautsille.
Kivan Street fashion shown olivat järjestäneet.

Muotinäytöksen jälkeen intouduimme tietysti myös shoppailemaan jotain pientä.
Itse ostin kylläkin wautsista nyt vain uuden Rosie & Roses-kynsilakan.Ihanuus!

Tässä vähän kuvia eilisestä:













Nyt kyllä voi jo todeta syksyn alkaneeksi!
Ei pelkästään, taas kerran, viilentyneen ilman vuoksi vaan lähestyvän venetsialaisten sekä tämän eilen olleen spotlight illan vuoksi. Aina näiden kahden tapahtuman jäkeen voi  jo valitettavasti julistaa syksyn alkaneeksi. Vielä olisin kyllä halunnut jatkaa helteisiä kesä ilmoja ja VALOISAA aikaa!
Kaikki kiva loppuu aikanaan..sehän on väistämätön totuus.

Syksyssä parasta on kuitenkin tunnelmallisuus [kynttilät] ja tietty rauha!




4 kommenttia:

  1. Hei kaunis nainen! Milloin tuut meillä käymään? :)
    / Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei!<3

      Voi mua ihan nolottaa, kun en ole saanut aikaseksi tulla teidän luona käymään! Päivät vaan vilisee silmissä ja tuntuu, että kaikki aika menee vaan täällä kotona häärimiseen.
      Oot ollu ainaki tuhat kertaa mun mielessä.
      Meidän pitäis kyllä nyt vaikka sopia joku päivä, että milloin tulisin ja pidettäis siitä sitten kiinni!
      Milloin sulle sopisi?
      Mulle sopisi joku päivä heti aamusta (jos oot vapaalla) tai sit iltapäivällä!
      Kuullaan<3

      Poista
  2. mähän oon töissä nyt taas, niin joku ilta sopii mulle parhaiten. Ehkä tiistai-illat?
    / nina

    VastaaPoista
  3. Huominen ei käy mulle, mutta voisin vaikka kysellä frankilta jos pääsisin vaikka teille ens viikon tiistai-iltana ilman lapsia :) mihin aikaan pääset töistä?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!