keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Joulua kirppikseltä.




Reilun viikon takainen kirppiskierrokseni tuotti todellakin tulosta ja kotiin mukaan tuomisia oli iso kasa. Tarkoituksena oli löytää isompi peltirasia piparkakuille, jouluisia tekstiilejä ja muutama muu koriste. Toiveeni täytyivät kaikin osin ja monin kertaisesti vieläpä. Läheskään aina ei käy näin hyvä tuuri, mutta nyt kävi ja siitä olen iloinen.

Tavarat ovat löytäneet nyt paikkansa, mutta kyseen ollessa minusta, tavarat vaihtavat vielä paikkaa sen kymmenen kertaa ennen kuin tämä joulu on ohitse. Eikä toasiaan vähiten nämä minun hyasintit ;)




Erityisen paljon olen ihastunut yllä olevassa kuvassa komeilevaan puiseen, jalalliseen, kynttelikköön ja alemmassa kuvassa olevaan pikku olioon. Juuri tällaisia kivoja, retroisia, yksityiskohtia olin vailla ja nyt saan nauttia niiden katselusta. Kuten jo aiemmassa postauksessa mainitsin, kaikki kasari joulujutut ovat nyt lähellä sydäntäni ja sen varmaan huomaakin.




Punaisen Airam-termarin löytäminen oli kyllä ihan piste iin päälle. En ollut villeimissä unissakaan kuvitellut tällaista kirppikseltä löytäväni ja vieläpä ihan täydellisesti toimivana. Hieman ajattelin ensin, että saapa nähdä mikä vika tässäkin on, kun on kerran myytäväksikin laitettu. Mitään vikaa en kuitenkaan ole ahkerassakaan käytössä huomannut eli hyvän diilin tein tämän termarin hankkiessa.
Siitä on muotoutunut ainakin näin joulun alla glögi termari ja, kun kattaukseen vielä lisää uudet jouluiset glögi-lasit, piparkakkurasian, adventtikynttelikön, niin volaaaa. Perfect!
Yllä olevan kuvan kattauksessa on käytetty, pöytätabletteja, servettejä ja hyasinttia lukuunottamatta, vain kirppiksen aarteita sekä diy-juttuja 

Mitenköhän raskin sitten joulun jälkeen pistää nämä kaikki ihanuudet lähes vuodeksi kaapin perälle odottamaan seuraavaa joulua. No, jos vanhat merkit paikkaansa pitää, niin hyvinkin helposti. Ainakin joka joulu tähän mennessä olen heittänyt joulun ulos ja hyvissä ajoin ennen Nuutin päivää. Oikeastaan viimeistään heti uuden vuoden jälkeen olen sanonut joulutavaroille, että: "kiitos ja anteeksi, ensi jouluna taas tavataan." heh! Ehkä tänä vuonna teen poikkeuksen ja nautin joulukoristeista vielä helmikuussakin {joo, ei tule tapahtumaan!} Tämän "eituletapahtumaan" todistaa ainakin se, että olen jo hieman suunnannut katsettani, ajatuksiani ainakin, tulevaan kevääseen tai siis kevättalveen; Afro Artin ja Elina Rebersin jutut kiiluvat haaveissani. Auts, olen toivoton tapaus ja pahimman laatuinen tuuliviiri. 

Palaillaan, murut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää mieltäni!
Tack för din kommentar, det värmer!